duminică, 20 mai 2012

Fuste cu pliseuri! We love it


Una dintre piesele timeless, pe care orice fată ar trebui sa o aibă în garderobă: o fusta cu pliseuri. Te salvează într-o zi când nu ai inspirație și combinând-o inteligent poate să iți confere look-ul perfect. Fie că e vorba de nuanțe pastelate sau de printuri îndrăznețe fustele acestea merg de minune cu cămăși transparente și vaporoase. Ținuta ideală pentru o zi torida de vară, ușor de trecut de la o ținută de zi la una de seară doar adăugând in loc de balerini sandale cu toc. Vara aceasta sunt un must have, eu încă n-am găsit în magazine un model care să mi se potrivească dar plănuiesc să mai caut dar dacă nu voi găsi îmi voi realize una la comanda.

Pentru întrebări şi opini nu ezitaţi să mă contactaţi la la adresa: thelacecat@gmail.com
Să aveţi o zi superbă şi vă aştept cu multe surprize în curând pe blog! Pupici

Un comentariu: