duminică, 27 mai 2012

Interviu D' Arc Bijoux!!!

O fată care și-a descoperit talentul din întâmplare...
O fată ambițioasă, un model de urmat pentru tinerele care n-au curajul necesar să se afirme dar au talent cu grămada...
Genul de fată pe care eu îl admir, și consider că și restul lumii ar trebui să facă același lucru...
Prima coloborare marca TheLaceCat...
  ...Sper să vă placă ce a ieșit!


  1.    .În primul rând sunt curioasă să aflu cum a luat naștere această idee?

Anca(d`ARC Bijoux): Cum am început... hmm :) niciodată nu m-am considerat o tipă talentată..mai ales la lucrul manual, mereu îi admiram pe cei care aveau răbdare să deseneze..să picteze.. dar mai ales pe cei care își făceau singuri brățărele din ață împletită..îmi plăceau de mică, dar nu știam să-mi fac, și nici în familie nu aveam pe cineva suficient de talentat sau cu rabdare să-mi facă , tot timpul am suferit că nu am avut o brățară colorată.
În schimb , am fost mereu ambițioasă și dacă îmi propuneam ceva..duceam până la capăt, și cred că așa am și început.

      Cumpăram mereu, când plecam în vacanțe,  tot felul de accesorii ,( să compensez lipsa lor din copilărie:)) probabil.. ) care mai scumpe, care mai accesibile, până într-o zi când ,am intrat in dressig-ul meu, să caut un accesoriu special pentru o rochie de seara..si am constatat cu stupoare că în mulțimea de accesorii pe care le aveam , nici unul nu se potrivea cu ținuta. Inițial am vrut să le arunc pe toate,  am bagat mâna în cutie și am smuls un pumn de lanțuri și perle, cu gândul să le arunc, dar mi-am dat seama că împreuna ,formau în pumnul meu, o combinație de culori si material ce se potrivea perfect cu rochia :) .Am ales câteva lanțuri și perle, o panglică ,ce o aveam la o pălărie, si mi-am făcut propriul accesoriu, de care am fost foarte mândră, si cu care am fost foarte admirată în aceea seară. Toate fetele mă intrebau de unde l-am cumpărat, cât a costat.. ma amuzam teribil, dar în același timp le spuneam cu mândrie că l-am conceput singură.
În următoarele zile, în loc să-mi arunc sutele de accesorii, le-am împrăștiat pe masă..și m-am apucat de "combinat". ..
Cum am ajuns să fac o mică afacere din asta?:"toate prietenele vroiau coliere ca ale mele, brățări..centuri..etc..și "se țineau de capul meu" cu zilele să le fac si lor..ce-i drept eram puțin egoistă, vroiam să am doar eu, dar pe parcurs..mi-am dat seama că pot avea și eu accesorii unice..dar că le pot face și lor, pentru că oricât aș fi încercat , nu îmi ieșeau niciodată două coliere la fel. Și așa răsfățam pe fiecare cu bucățica lui de unicitate:)

      2.   Dai dovada de multă creativitate, care sunt sursele tale de inspirație?

Anca(d`ARC Bijoux):Nu am o sursă de inspirație stabilă..urmăresc ce se poartă în fiecare sezon, ce culori , forme..etc,  urmăresc și marii designeri de accesorii Lanvin , Marni.. și combin tot ce văd astfel încât să fie în trend și cât mai aproape de ce îmi place mie și clientelor mele.

3.      Cui îi sunt adresate aceste bijuterii?
Anca(d`ARC Bijoux):În general doamnelor și domnișoarelor, nu am reușit, deocamdată,  să ating si categoria domni:) , în schimb nu contează vârsta , după părerea mea, poți fi șic la orice vârstă, chiar apreciez femeile care și la "a doua /a treia tinerețe"se îngrijesc , se îmbracă cu gust și se accesorizează corespunzător.

4.      Faci și accesorii la comandă în funcție de preferințele clientului?
Anca(d`ARC Bijoux):Clar DA, bineînțeles cu amprenta mea, sunt multe cliente care ,până nu văd accesoriile pe cineva, nu își dau seama cum s-ar purta sau dacă le-ar purta, și de multe ori , tocmai din acest motiv, solicită comenzi în felul următor: "vreau un colier ca al X, Y"..
E greu să faci asta ( coliere identic)  dar încerc să mulțumesc fiecare clientă în parte și o consider unică.
Chiar dacă se întâmplă să am 4-5 comenzi pe săptămână, îmi împart cu grijă timpul, astfel încât , să aloc fiecăreia atenția necesară.
5.      De unde ne putem procura bijuterile tale?
Anca(d`ARC Bijoux):Am un magazin în Constanța unde sunt expuse și se pot achiziționa,  "MERCI "se numește,  este situat pe  Bdul . Ștefan Cel Mare, vis-a-vis de Liceul Mircea, la etajul 1,  particip la câte târguri pot,  în Constanța ți București, si am un cont și o pagină de Facebook(link-ul aici)  , site-ul este încă în lucru..

Eu am găsit-o și pe www.vestimentaria.ro  aici găsiți profilul ei.
6.      Ce consideri tu la modă sezonul acesta în materie de accesorii?

Anca(d`ARC Bijoux):Sezonul asta, dupa cum bine știm se poartă culorile NEON, așa că , m-am coformat și am realizat, până acum ,două colecții Neon care au prins foarte bine.. panglici, pietre, lanțuri..cât mai colorate, brățări maxi în culori fluorescente fac senzație vara asta..

7.      Care crezi tu că este un accesoriu must have sezonul acesta?
Anca(d`ARC Bijoux):Depinde mult de ocazie.. day by day merg foarte bine brațări multe si colorate..subiti cu fir de mătase sau puțin mai groase cu accesorii haiose, pentru seară, la terasă, un colier în culori Neon cu o rochiță uni, pentru plajă o brățară maxi colorată și o pălărie..pentru o seara la club , jeans și un top alb și un colier colorat.. iar pentru ocazii speciale.. la o rochie de seară sau o salopetă maxi din mătase un colier cu perle/ pietre sau o centură subțire în talie..

8.          Ce pregătești în continuare pentru sezonul aceasta?
Anca(d`ARC Bijoux):Sincer.. va fi o surpriză atât pentru cliente cât și pentru mine, voi încerca să modific ceva în stilul meu, nu vreau să dezvălui mai multe pentru că sunt tare curioasă și eu , cum vor ieși:)
9.          Sau te-ai gândit deja la o colecție toamnă/iarnă?

Anca(d`ARC Bijoux):Este prematur să vorbesc acum despre toamnă-iarnă.. nici măcar nu a început vara, vreau să ne bucurăm împreună de culorile acestei veri , iar în această toamnă sper să am gata site-ul și să surprind publicul cu accesorii cu gust și cât mai versatile , small hint: un colier să fie purtat și ca centură și ca bentiță și ca brățară... sper să iasă totul așa cum mi-am propus..
cam atat deocamdata.. va urez o vara colorata ;)
Anca(d`ARC Bijoux)

Un comentariu: