sâmbătă, 5 mai 2012

Macramé


Cuvântul macramé este de origine arabă şi reprezintă o împletitură care se realizează de cele mai multe ori în forme geometrice cu scopul de a crea un model.  Acest tip de împletituri s-a răspândit treptat, pătrunzând şi în ţării din Europa precum Italia şi Franţa. Acest trend a a dispărut cu timpul, însă o dată cu mişcarea hippi a anilor 60 a revenit în forţă iarăşi în moda de zi cu zi. Astăzi acest trend şi-a câştigat din nou popularitatea, fiind introdus în colecţiile Valetino şi Ralph Lauren.


O rochie macramé,precum cea din poză de la Valentino, de culoare albă este o alegere perfectă pentru o zi călduroasă de vară, asortată cu nişte saldale cu platformă şi îţi garantez că o să fi senzaţia zilei. Eu personal prefer bluzele, am si eu una(poza de mai jos) pe care îmi place să-l combin cu o fustă neagră mini sau o pereche de pantalonii scurţi. Această piesă a fost făcută de bunica mea, deci fetelor sunaţi-vă bunicile, mătuşile sau chiar mamele dacă se pricep la aşa ceva şi rugaţi-le să vă realizeze aşa ceva. Nu e dificil, numai necesită exerciţiu şi răbdare.   
 
Am pus ochii pe aceşti pantalonaşi în ultima mea vizită la Bucureşti, nu m-am putut decide atunci dacă să-i achiziţionez sau nu. Acum însă regret, dar cât de curând îi voi achiziţiona pentru că fac parte din lista mea de must have pentru vara aceasta.   Acest item, este genul de piesă care îl poţi purta liniştită la plajă cu un tricou lejer şi seara combinaţi cu nişte sandale cu toc şi o cămaşă transparentă , deci un câştig dublu. Îi găsiţi în H&M, eu i-am văzut în AFI Cotroceni dar probabil sunt în toate H&M-urile, la preţul de 99 de RON. Eu zic că merită investiţia, datorită varietăţii de combinaţii.


Produsele din colaj le găşiţi aici pe polyvore: http://www.polyvore.com/macram%C3%A9/set?id=48375707
Să aveţi o zi superbă şi vă aştept cu multe surprize în curând pe blog! Pupici
Pentru întrebări şi opini nu ezitaţi să mă contactaţi la la adresa: thelacecat@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu