sâmbătă, 12 mai 2012

Toamna aceasta la H&M


În  acest post o să vă prezint un scurt preview al colecției de toamnă H&M 2012. Anotimpul meu preferat e vara, aștept această perioadă a anului cu mult entuziasm deoarece e perioadă în care mă simt mai inspirată din punct de vedere vestimentar. Însă când am văzut pozele cu noua colecție H&M lucru acesta s-a schimbat, de abia aștept să vina toamna. De ce oare vă întrebați? Pentru că deja mie dor să port pulovere călduroase și colanți trăsniți care îți fac picioarele să arate demențial. și să nu uităm de piesa de baza a fiecărei toamne o jachetă de piele bine croită care să ți se potrivească ca o mănușă.

                Să descriu această lookbook este de prisos, pozele vorbesc de la sine.   În această colecție “minimal meets maximal”,  ținutele minimaliste sunt ajutate de accesorii pentru a creea impresia de maximizare. Părerea Annei Sofie Johansson, directorul de design H&M, este foarte concludentă și  surprinde foarte bine spiritul acestei colecții: “I love how there are so many options this fall, and ways to show the different shapes of your personality. The sleek and minimal pieces feel fresh and modern, and look so great when worn with the new textures, shapes and decorative touches that maximalism brings,”

Nu știu voi, dar eu de abia aștept să îmi îmbogățesc garderoba cu câteva dintre aceste minunate articole.


Pentru întrebări şi opini nu ezitaţi să mă contactaţi la la adresa: thelacecat@gmail.com

Să aveţi o zi superbă şi vă aştept cu multe surprize în curând pe blog! Pupici














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu