sâmbătă, 26 mai 2012

Tribal part 2

 


Cum am anunțat și în postul anterior o să vă vorbesc despre accesorii tribal. Ce imi place la trend-ul ăsta,am spus-o și postul trecut, explozia de culori și texturi. În pozele de jos am pus 3 coliere pe care le dețin și le accesorizez mereu cu ținute simple cu scopul de a le da factorul acela wow’” după care toată lumea întoarce privirea. Colierele statement sunt un must sezonul acesta, dar și brățările din ața. Coliere din mărgele, ața sau plastic toate sunt ușor de integrat într-o ținută de vară, cu cât mai colorate cu atât mai bine.Când vine vorba de brățări cu cât mai multe cu atât mai bine, culori diferite , texturi diverse toate îmbinate corect dau senzația de întreg la o ținută.








Mai sus vorbeam de brățări din ață , am găsit câteva modele pe pagina de facebook  DArc Bijoux.


Pe mâine pregătesc un post despre DArc Bijoux! Un articol inside despre acest brand și despre fata care stă în spatele acestor piese care mie cel puțin mi-au luat ochii.  


Pentru întrebări şi opini nu ezitaţi să mă contactaţi la  adresa: thelacecat@gmail.com

Să aveţi o zi superbă şi vă aştept cu multe surprize în curând pe blog! Pupici

Un comentariu: