sâmbătă, 2 iunie 2012

Busy week!


O săptămână plină am avut și mă bucur că e sâmbătă și pot lenevi mâine dimineață în pat până când doresc.

Acest post este o retrospectivă a săptămânii care a trecut, în care timpul nu mi-a permis să postez nimic. Însă promit că o să mă revanșez și pregătesc o surpriză pentru cititorii mei. Pe lângă învățat, săptămâna asta am avut festivității de absolvire. Aceste evenimente mă emoționează mereu și mă fac să intru în starea aceea de nostalgie după anii care trec pe lângă mine de parcă nici nu-i simt.

E prima sâmbătă după foarte mult timp în care sunt la ora aceasta în pat. Nu am considerat niciodată sâmbetele bune de dormit, mereu eram undeva petrecând până în zorii zilei.

Să revin totuși la tema blogului, pentru că ne-am cam abătut de la subiect. Vroiam să vă vorbesc despre 2 oje care pe mine m-au fermecat: una dintre ele prin culoarea și cealaltă prin calitate.

Prima este Lac de Unghii Pro Nail + de la Avon care este la prețul de 13 lei. Culoarea Cosmic Blue pe mine ma fascinat, e nuanța perfectă atât pentru seară cât și pentru evenimentele de pe parcursul zilei. Dezavantajele țin evident de calitate, trebuie să aplici trei straturi pentru a evidenția bine culoarea și din păcate sare foarte ușor de pe unghie. 2 zile l-am purtat cu mândrie și am primit o grămadă de complimente.


Restul săptămânii am purtat culoarea asta mint, care după părerea mea este una dintre culorile verii în materie de unghii. Calitatea este de necontestat, probabil de aceea prețul este dublu față de cea de la Avon. Mie mi-a rezistat pe unghii 4 zile intactă, o performanță pentru lacurile pe care le folosesc, numai cele de la OPI s-au mai ridicat la valoarea aceasta.

Toată săptămâna am purtat la mână această combinație de brățării, acum mă gândesc să o imbunătățesc pentru săptămâna care vine cu niște brățări cu ață.


Și câteva momente de respiro săptămâna asta...o cafeluță cu fetele în care ne-am pus la curent cu ultimele bârfe și tendințe.


Un început de pregătire pentre weekend-ul care va urma, pentru că avem unul al naibii de încărcat. Însă dezamăgitor este faptul că mai avem o săptămână plină înainte...



Pentru întrebări şi opini nu ezitaţi să mă contactaţi la  adresa: thelacecat@gmail.com

Să aveţi o noapte superbă,plina de distractii! Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu