vineri, 8 iunie 2012

Super oferta oja ASTOR!


Astăzi mă plimbam lejer prin DM( unul dintre cele mai bune magazine pentru de toate, aici îmi place mie să îmi petrec timpul încercând, analizând și cântărind toate produsele care se lansează noi), și eram tare demazăgită că numi sărea nici o promoție uluitoare în față ( era promoție la mascara de la maybelline dar nu vă recomand mascara aceea pentru că nu îți alungește aproape deloc genele, dă culoare însă nu are acel efect de gene alungite). Însă cum zice mama ”lucrurile bune se lasă căutate” și astfel nu m-am lăsat bătută. După lungi analize de standuri am ajuns și la standul Astor, căutând un ruj interesant (o obsesie recentă de a mea rujurile în culori trăsnite) dar privirea mi-a căzut pe o micuță reclamă cu o grămadă de oje în toate culorile posibile și imposibile pe care ți le dorești sau nu. Și mai mare mi-a fost mirarea când am descoperit că costa numai 5,90... O OFERTA PE CARE NU O POȚI TRECE CU VEDEREA. Însă partea dificilă doar acuma a început...ce culoare să i-au? Stai să analizez ce am în stocJ) . După delungi analize am ales 2 nuanțe, pentru că normal nu m-am putut abține să mă limitez numai la una. Însă ajungând acasă m-am gândit că parcă parcă și rozul ală tare mi-ar trebui, la fel și cosmic blueJ) Deci cred că o se revin și mâine...




Deci FETELOR, sfatul meu de azi e să vă face-ți stocul de ojă de pe acuma pentru vara asta, și încă un sfat practic pe care îl dau tuturor țineți-vă ojele în frigider ( știu ca pare ciudat, și am primit multe replici de genu ”În frigider??lângă ouă?”) în așa fel nu se usucă așa usor.
O să fac și un scurt review curând la aceste oje de la Astor!!
Pregătesc și niște surprize ....deci încă un sfat pe ziua de azi, și promit că e ultimul: FOLLOW ME!
Pentru întrebări şi opini nu ezitaţi să mă contactaţi la  adresa: thelacecat@gmail.com
Pupici!


Un comentariu: