luni, 23 iulie 2012

Diy:Blugi pentru vara

Sunt pe drum spre mare si eram intr-o cautare frenetica dupa perechea perfecta de pantalonii scurti. Sunt foarte pretentioasa cand vine vorba de pantalonii scurti: nu trebuie sa fie nici prea lungi dar nici prea scurti, nici prea glam nici prea trashy. So avand in vedere ca am batut in lung si in lat magazinele si nam gasit nimic care sa ma incante am decis sa imi creeze propria mea pereche ( atat de tare m-am indragostit de ei ca m-am decis pana la urma sa imi fac 2).

Ai nevoie in primul rand de o pereche de pantalonii care sa iti vina bine,in partea de sus,nu conteaza ca jos sunt mari. Pasii sunt simpli si distractivi daca va place lucru manual
1 Probeaza perechea de pantalonii pe tine de preferat pe dos ca sa poti insemna unde vrei sa fie taietura.

2 Ia un liniar si liniaza cu markerul linia unde vei taia.
3 Baga pantalonii la masina de spalat pentru capata jos aspectul acela de ate iesite, un fel de franjuri foarte in fashion sezonul acesta.
4 Adauga detalii care sa ii faca unici, eu am pus pe o pereche lanturi la buzunare si pe unii am cusut niste tuburi circulare care dau un efect glam rock.

Curand ajung la mare dupa un drum lung, ma delectez cu un pahar de sangria si niste reviste bune.

See you on the beach:*





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu