miercuri, 4 iulie 2012

I am back! A venit vacanta!


În sfârșit după lungi așteptări a venit și la mine vacanța. În sfârșit pot și eu să mă bronzez ca toate fetele, pot citi o carte bună...dar nu în ultimul rând să mă ocup de acest blog pe care l-am cam neglijat în ultimul timp. Acest post este despre vacanța de vară, indiferent  unde ne aflăm grijă mare să aveți mereu apă cu voi și cremă de protecție. Cât de curând voi alcătui un post cu alegerile mele în materie de costume de baie...și haine pentru mers la plaja sau la piscină. Sunt în proces de a achiziționa ultimele piese pentru vara aceasta care se anunță a fi fierbinte.  Acum puțină relaxare pentru a îmi încărca bateriile înainte să încep munca pentru următorul articol.
O zi plină de soare vă doresc :*



Feel like summer!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu