luni, 11 iunie 2012

A little DIY...


Nu știu voi dar eu sunt pur și simplu obsedată de articole DIY. Mi se par așa de la îndemână atunci când ai puțină îndemânare și voință. Am găsit acest articol în numărul de iunie al Cosmopolitan USA cu lucruri ușor de realizat dar de efect. Cel mai tare mi-a atras atenția cel cu ochelarii de soare pe care am în plan să-l realizez cât de curând. Sigur fiecare dintre voi aveți prin casă o pereche de ochelarii pe care nu îi mai purtați deoarece vi se par out of fashion, acum aveți ocazia să-i aduceți din nou la viață cu puțin efort. Eu am o pereche de anul trecut pe care i-am îndrăgit la maxim dar din păcate i-am rupt, sper să-i pot repara și să-i umbunătățesc pe ici colo.
Cam atât pentru azi...
O seară bună în continuare vă doresc...
Pentru întrebări şi opini nu ezitaţi să mă contactaţi la  adresa: thelacecat@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu