vineri, 27 aprilie 2012

Go wild: snake print!


Snake print-ul este unul dintre trendurile mele favorite sezonul acesta, probabil şi datorită faptului că sunt înnebunită după orice animal print de când mă cunosc. Acest print a întrecut din urmă printuri precum leopard sau zebra câştigând popularita marilor designeri care au ales să îl insereze pe ici pe colo în ţinutele din sezonul vară/primăvară 2012. Armani este una dinter casele care sezonul acesta a ales să de-a o tentă wild accesorilor propuse cu acest print. De la sandale până la platform, de la plicuri de seară până la genţi office toate au fost gândite cu scopul de a scoate în evidenţă frumuseţea printului.

Ralph Lauren a ales să însufleţească o rochie albă cu tente de roz cu o pereche de sandale din piele de piton,care îţi taie răsuflarea la propriu. Deşi multe dintre noi râvnim la o asemenea pereche de sandale, nu toate dintre noi ni le putem permite.
Vorbeam în prima mea postare că o să scriu despre produse accesibile tuturor şi asta o să şi fac. New Look este un brand care a pătruns pe piaţa românească destul de recent, reuşind să atragă simpatia multor fete împătimite de modă  prin produse la un preţ accesibil de o calitate pe măsură. Acest brand a adoptat snake print-ul în aproape orice categorie de accesorii, exploatându-l la maxim cu scopul ca noi să putem scoate o ţinută din anonimat.
Dacă încă nu v-am convins că sezonul acesta o pereche de papuci şi o geantă cu snake print sunt un must have, atunci poate măcar o brăţară sau nişte cercei  asortaţi la o rochie maxi în culori de pastel. O brăţară de tip cuff asortată la o pereche de jeans slim şi o cămaşă pastel transparent ar fi o combinaţie perfectă pentru o ieşire cu fetele la o cafea şi o bârfă.
Cam atât pe ziua de astăzi cu snake print-ul, mâine revin cu o postare despre cum am integrate eu acest trend în ţinutele mele.
Colajele le găsiţi pe polyvore pe : http://thelacecatblog.polyvore.com/
Pentru întrebări şi sugestii nu ezitaţi să mă contacta-ţi la adresa de mail thelacecat@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu