marți, 8 mai 2012

The battle for the title of best mascara!!

Doua dintre rimelurile pe care eu le-am folosit încă din ziua în care s-au lansat sunt Colossal Volum Express de la Maybelline și recent am trecut la Scandaleyes de la Rimmel London . Mascara face parte din machiajul meu de zi cu zi, deobicei dacă nu am un evenimet important machiajul meu implică 3-4 chestii banale: fundație(în general fond de ten și pudră), mascara(must have pentru a pune ochii cat mai bine în evidență) și lip-gloss sau strugurel.
Deobicei când găsesc un produs care îmi place îi rămân fidelă o lungă perioadă de timp, asta s-a întâmplat și cu acest rimel Colossal de la Maybelline NY. Îmi place mult la acest rimel că îți delimiteaza genele foarte bine și le alungește suficient de bine. Un alt plus e durabilitatea, ține o zi întreagă fără să se scurgă, evident dacă nu plângi sau te speli fața. Am fost fidelă acestui rimel o bună bucată de vreme însă l-am schimbat recent cu Scandaleyes, dintr-o pură coincidență.



L-am achiziționat din întâmplare, așteptam pe cineva care întârzia și mi-am zis să dau o fugă la D&M să văd ce mai e nou. La mijlocul magazinului era un stand uriaș cu fața Georgianei May Jagger și cu o mulțime de tuburi de mascare în culoarea orange neon, și asta nu e tot era la un preț promoțional de 9,99 Ron. Nici nu am stat pe gânduri la asemenea preț, îl cumperi chiar dacă nu ai nevoie. Am fost surprins plăcută de ce oferea acest produs, pe lângă faptul că îți alungește genele formidabil le mai dă și formă și ținută. Un produs impecabil, rezisten care delimitează genele frumos de parcă zici că sunt false. Acum în magazine Colossal-ul îl găsești la aproximativ 34 de Ron iar Scandaleyes la 25, mie îmi plac amândoua și pentru că au un preț bun dar și pentru că își fac treaba cum trebuie.


Lectură de seară, noapte bună tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu